tiistai 16. elokuuta 2016

2 viikkoa






Moikka!
Nyt oon ollut reissussa vähän päälle kaksi viikkoa. Aika on mennyt aika nopeasti ja oon tehnyt jo vaikka mitä ! Alku ei alkanut kumminkaan hyvin sillä myöhästyin Lontoossa mun lennolta, heh. Onneksi kaikki sujui siitä eteenpäin hyvin. Jet lagia mulla ei oikeastaan ollut, totuin helposti uuteen unirytmiin. Ekoina öinä heräsin kolmelta enkä saanut enää unta ja illalla meinasin nukahtaa kuudelta ruokapöytään mutta ei sen pahempaa.



New Yorkin valmennusleiri ei ollut niin kiva kun odotin, kaks ekaa päivää oltiin kampuksella enkä suoraansanottuna tykännyt yhtään... Onneksi oltiin kaksi seuraavaa päivää New Yorkissa kiertelemässä ja shoppailemassa, Nähtiin Top of the Rockin katolta kaikki rakennukset ja sieltä oli tosi upeat maisemat. Koettiin myös picnic Central parkissa, limusiiniajelu Manhattanilla ja nähtiin Times squaren valot yöllä. New yorkin valot oli ihan uskomattomat!






Perheeseen saavuin viikko sitten lauantaina. Oli ihan epätodellinen fiilis kun oikeasti näki perheen lentokentällä vastassa kyltin kanssa jossa luki mun nimi! Mun perhe on tosi ihana, en olisi voinut toivoa parempaa perhettä. Talo ja pihapiiri on todella kiva ja tykkään mun huoneesta ja omasta kylppäristä. Ollaan oltu pari kertaa veneilemässä ja leffassa, shoppailtu paljon juttuja kouluun ja vapaa-ajalle. Toissapäivänä koin ekaa kertaa Walmartin ja sielä oli kyllä vaikka mitä. Paras oli kuitenkin Dollar Tree, jossa olin eilen. Siellä oli myös kaikkea ruoasta vaatteisiin ja jokainen tavara maksoi vain 1 dollarin. Ihan paras!




Koulut alkoi torstaina ja olin kaksi ekaa päivää pienemmässä koulussa. Perjantaina sain ilmoituksen että läheisemmästä high schoolista on vapautunut mulle paikka joten tänään, tiistaina aloitin uudessa koulussa joka on paljon isompi kuin edellinen!






            

1 kommentti:

Kommentit piristävät, mutta muistathan pitää sen asiallisena :)