maanantai 20. kesäkuuta 2016

VAIHTOVUOSI

Moi!
En oo päivitellyt tänne blogiin pitkiin aikoihin mitään ja nyt piilotin kaikki postaukset ja ajattelin muuttaa tämän blogin kokonaan vaihtariblogiksi.
Ensi lukuvuonna oon siis lähdössä opiskelemaan Amerikkaan! Alunperin olin menossa Kansasiin, mutta sijoitus peruttiin. Sain viimeviikolla uudet sijoitustiedot ja asun 10 kuukautta Chattanoogassa, Tenneesseen osavaltiossa. 
Mun host-perhe on tosi mukavan oloinen! Perheessä on äidin ja isän lisäksi 8-vuotias poika, 2 koiraa, 3 kissaa ja papukaija. Perheessä oli myös aasi ja hevonen, mutta ei ilmeisesti ole enää :(
Talo on tosi iso ja mulle tulee oman huoneen lisäksi oma kylpyhuone! 

Mulla on New Yorkissa valmennusleiri ennenkuin muutan perheeseen. Lähden kohti Jenkkejä toinen elokuuta, 43 päivän päästä. Alkaa jo vähän jännittää ja lähtö tuntuu todellisemmalta. Hieman olen jo laittanut muistiin tuliaisia ja tänään sain matkalaukun reissua varten. Viisumihaastatteluajat on jo varattu ja lähtövalmennuksissa käyty. Nyt enää nautitaan viimeisistä viikoista täällä Suomessa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät, mutta muistathan pitää sen asiallisena :)